نفرت

قالب سبز


وبلاگ رسمی علی رنجبر
موسیقی شعر گیتار دانلوود آهنگ های علی رنجبر شعر های علی رنجبرموسیقی پاپ صدای تازه صدایی که نشنیده ای صدای نسل امروز علی رنجبر
Blog Previous
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی علی رنجبر و آدرس aliranjbar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






زنده به گورت بکنم توقبرستونه خاطرات       صد  بار اگه بکشمت صد بارکنمت زیر خاک

یا اگه صد تا خنجره داغ توی قلبت بکارم      محاله که ببخشمت بازم بگم دوست دارم

 

نفهمیدی قدر منو باز خیانت و دروغ              بازم بگو دوست دارم بازم دروغ پشته دروغ

 

ولی دیگه دسته  تو رو نمیخوام بخونم       باز چه خیالی داری و خیال ندارم بدونم

 

تا میتونی جلو چشای من نیا                  ببخشش نداره این گناه نمی خوام کنم بهت نگا     




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





About

علی رنجبر 21 سالمه از فارس صدام خیلی خوبه گیتار بلدم شعر هم میگم لطفا اگه از این وبلاگ استفاده می کنید حتما منبعش که این وبلاگ هست و صاحب اثر که خودم هستم رو ذکر کنید مرسی ♥همتون رو دوست دارم موفق باشید♥
Blog Custom

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 241
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 277
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 55619
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1